ZigaForm version 7.1.9

Yritys lähellä asiakasta

Ihmislähtöistä IT:tä ja käyttäjäystävällisiä ratkaisuja

Walmun lähtökohtana on intohimosta auttaa työllistymispalveluiden asiakkaita etenemään itsemäärittelemissään tavoitteissaan sekä palveluntuottajia muodostamaan työllistymistä edistävän verkoston. Walmu on syntynyt asiakasrajapinnan tarpeista ja sitä on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden ja käyttäjien tarpeiden mukaan jo 10 vuoden ajan.

Pitkäjänteisen ja määrätietoisen työn tuloksena voimme tarjota joustavan järjestelmän, joka mukautuu ja skaalautuu asiakkaiden tarpeisiin mutkattomasti. IT on tekniikkaa, mutta IT:n pitää olla myös ihmislähtöistä. Yrityskulttuuriimme kuuluu palveleva ja auttava toimintatapa.

Raportoinnin muuttuminen reaaliaikaiseksi ja samanaikainen tietojenkäsittely on toimintatapoja mullistava edistysaskel, joka helpottaa kaikkien työllistymisprosessin eri osapuolien, asiakkaan, asiantuntijan tai valmentajan sekä palveluntuottajan arkea.

Me Walmussa innostumme kerta toisensa jälkeen saamamme palautteen johdosta. Olemme onnistuneet yllättämään yhteistyökumppaneitamme positiivisesti parantamalla heidän työarkeaan ja aiomme tehdä niin jatkossakin.

Toimintamme kulmakivet

  1. Tunnemme yhteistyökumppaneidemme toiminnan ja kehitämme palveluitamme heidän tarpeidensa mukaan.
  2. Kyseenalaistamalla totutut työmallit voimme tuoda käytännönläheistä ja uutta näkökulmaa helpottamaan työllistymisprosessia kaikille sen osapuolille.
  3. Työllistymisen lähtökohtana on asiakkaan itsemäärittelemät tavoitteet sekä reaalisaikaisen ja tietoturvallisen raportoinnin mahdollistama sujuva yhteistyö asiantuntijan tai valmentajan kanssa.
  4. Tärkeintä meille on asiakkaiden onnistuminen ja ratkaisujemme avulla on pystytty parantamaan jatkosijoittumista jopa 30%.

Säästölaskuri

Arvioi Walmun tehokkuus työtunneissa

Säästölaskuri - Walmu

Yhteistyökumppaneiden kertomaa