Työllistäminen on kokonaisvaltaista – kaikkia osapuolia tarvitaan. Walmu auttaa työllistämisessä yhdistämällä asiakkaat, valmentajat, palveluntuottajat ja päättäjät saman asiakashallintajärjestelmän alle – reaaliaikaisesti ja helposti.
Walmu sopii loistavasti hyödynnettäväksi mm. seuraavien palvelumuotojen työllistämistehokkuuden todentamiseen:
Työvoimapalvelut
Työllistämistä edistävät palvelut
Kuntouttava työtoiminta
Maahanmuuttopalvelut
Vammaisten työ ja päivätoiminta
Etsivä nuorisotyö
Nuorten palvelut ja työpajatoiminta
Osaamisen tunnistaminen
Innovatiivinen online-pohjainen SaaS-ratkaisu mukautuu tarpeidesi mukaan ja integroituu muihin järjestelmiin tietoturvallisesti. Walmun käyttöönotto on nopeaa ja helppoa, ja järjestelmä sekä selkeä että yksilöity. Walmua on helppo käyttää, olitpa sitten palveluntuottaja, valmentaja, päättäjä tai asiakas.
SaaS = Software as a Service
Walmu mahdollistaa tehokkaan tiedolla johtamisen organisaatiossasi. Monipuolisen ja kattavan raportoinnin voi yksilöidä juuri sinun organisaatiosi tarpeisiin.
Organisaatiossasi tarvittavat raportointimallit voidaan automatisoida niin, että raportit kilahtavat sähköpostiisi päivittäin sisältäen juuri ne tiedot, joita työssäsi tarvitset.
Helppokäyttöinen ja reaaliaikainen raportointi säästää päivittäistä työaikaa merkittävästi – testaa organisaatiosi mahdollinen säästö Walmun säästölaskurilla.
Ohjelmisto noudattaa parhaita tietoturvakäytäntöjä. Tiedon suojaus on hajautettu, ja ohjelmisto on 100% GDPR:n mukainen. Järjestelmän palvelin sijaitsee Suomessa korkeimman turvaluokituksen palvelinsalissa. Järjestelmä varmuuskopioidaan päivittäin ja sille suoritettavat kontrollit on automatisoitu. Kaksiosainen kirjautumisvarmennus (2FA, Two Factor Authentication) esim. tekstiviestillä.
Järjestelmä voidaan integroida ja yhdistää joustavasti valtakunnallisiin tietojärjestelmiin, kuten Kanta-palveluun, tai organisaatiosi käyttämiin muihin järjestelmiin. Myös AD (Active Directory) sekä PARty ja PARent -integraatiot toteutuvat joustavasti.
Walmu on integroitu myös Kykyviisari -palveluun.
Walmun avulla saadaan määrällistä ja laadullista dataa erilaisista asiakaskokonaisuuksista.
Automatisoidut raportointipohjat tuovat valtavan kustannussäästön, esim. kuntouttavan työtoiminnan tilitysraportti ja Kelan poissaolojen ilmoittaminen (TT3).
Tarvittava raportointi voidaan räätälöidä palvelutuottajakohtaisesti, jolloin järjestelmä säilyy erittäin helppokäyttöisenä, ja säästää selvää aikaa.
Ikäjakauma kokonaisuudessaan
Haasteet jakson aikana
Jatkosijoittumiset organisaation ulkopuolelle
Arvioi Walmun tehokkuus työtunneissa. Laskurilla voit helposti arvioida Walmun avulla saavutettavat säästöt erilaisten organisaatioiden raportointiin menevästä työajasta.
“Työpajojen osalta tieto on nykyään paremmin dokumentoitua ja valmennus tavoitteellisempaa ja systemaattisempaa.”
Yhteistyökumppani
“Nyt voidaan käyttää tietoa johtamiseen. Voimme kehittää toimintaa ja seurata, missä tuloksia syntyy eri toimijoiden välillä.”
Yhteistyökumppani
“Työstä on tullut tavoitteellisempaa, ja se selkeyttää asiakkaan oman tilanteen hahmottamista.”
Yhteistyökumppani