Walmu auttaa ylläpitämään kuntoutuksen tarjoajan ja kuntoutettavan välistä asiakashallintaa, ja sisältää useita seurantaan ja raportointiin tarkoitettuja työkaluja. Asiakasprosessin aikana kaikki osapuolet tietävät reaaliaikaisesti prosessin etenemisen, ja näkevät tarvittavia tietoja samasta järjestelmästä. Koska järjestelmää voidaan käyttää yhtä aikaa niin palveluntarjoajan kuin asiakkaan toimesta, samanaikainen toiminta nopeuttaa asioiden etenemistä. Samalla asiakkaalle mahdollistettu omien tietojen hallinta ja järjestäminen luo sujuvat toimintatavat ja etenemisen yhteistyölle.
Walmu on SaaS-pohjaiseksi ohjelmoitu järjestelmä, joka on aina käytettävissä, ja jolla voidaan auttaa asiakasta tavoitteellisesti eteenpäin.
Walmu-asiakashallintajärjestelmään kirjataan yhteiset kuntoutuksen tavoitteet helposti jäsenneltäviksi ja seurattaviksi kokonaisuuksiksi. Walmun asiakashallintajärjestelmän avulla sekä kuntoutettava että palveluntarjoaja voivat koska tahansa katsoa tavoitteiden aikatauluja ja etenemistä. Samalla sekä kuntouttaja että asiakas näkevät reaaliaikaisesti, millaiset tavoitteet on asetettu, millaisia toimenpiteitä on tehty, miten näihin tavoitteisiin on päästy, ja mitä tapahtuu seuraavaksi.
Walmu tuo ainutlaatuista läpinäkyvyyttä kuntoutusprosessiin, jonka ansiosta jokainen palvelun osapuoli näkee aina, mikä valmennuksen tilanne on, ja mitä asiakkaasta dokumentoidaan.
Pitkälle automatisoitu raportointi auttaa asiakasprosessin hallinnassa ja viestinnässä sidosryhmille. Kanta-integraation avulla voidaan viedä tietoa myös julkisiin järjestelmiin. Walmu on aina saavutettavissa sekä kuntoutettavalle että kuntouttavalle organisaatiolle, ja se soveltuu hyvin etätyöskentelyyn. Esimerkiksi kunta voi seurata ja ohjata Walmun avulla ammatillisen kuntoutuksen eri toimenpiteitä, kaikilla organisaatiotasoilla, johdosta ja palveluntarjoajista aina asiakastasolle asti.
Kuntoutettavan, kuntouttajan, kuntoutusorganisaation tai muun prosessiin liittyvän tahon on Walmun avulla helppoa arvioida prosessien toimivuutta sekä kerätä myös olennaista palautetta helposti, palveluprosessin kehittämistä varten.
Asiakkaalle voidaan asettaa tavoitteet palvelukohtaisesti, ja edistymisen seurantaan on useita erilaisia arviointitapoja. Tavoitteet ja tulokset on helppo raportoida reaaliaikaisesti, ja esimerkiksi kuntouttavan työtoiminnan tilityksen ja Kelan poissaolojen ilmoittamiseen löytyy automaattiraportit.
Tutustu tyytyväisten käyttäjien palautteisiin tai pyydä meiltä organisaatiotasi varten yksilöity esittely.
“Saadaan dataa asiakkaan taidoista ja jaksamisesta, omista haluista ja tavoitteista, sekä siitä, millainen on motivaatio yhteisesti asetettujen tavoitteiden saamiseen. ”
Yhteistyökumppani
“Walmu selkeyttää toimintaa sekä työttömän valmentautujan, että hänen valmentajansa kohdalla. Ei enää ilmaan piirrettyjä suunnitelmia tai tavoitteita.”
Yhteistyökumppani
“Työnantajan näkökulmasta saadaan määrällistä ja laadullista dataa asiakkaista ja siitä, miten heidän tavoitteitaan on edistetty."
Yhteistyökumppani